Εξυπηρέτηση πελατών

|Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών 2018-10-05T15:10:04+00:00
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
FAQ

Στην ΕΛΥΖΕ Α.Ε., είμαστε πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουμε και να προτείνουμε λύση για κάθε ασφαλιστικό σας πρόβλημα. Ωστόσο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, αν θεωρείτε ότι δεν έχει αντιμετωπιστεί σωστά η περίπτωσή σας από την εταιρία μας, μπορείτε να υποβάλετε αιτίαση, δηλαδή να δηλώσετε την δυσαρέσκειά σας, το παράπονο ή την καταγγελία σας που σχετίζονται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας ή τις υπηρεσίες ασφάλισης που λάβατε.

Διευκρίνιση για το τι ακριβώς είναι η αιτίαση σύμφωνα και με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της ΤτΕ 88/05.04.2016 μπορείτε να λάβετε εδώ.

Την αιτίασή σας προς την ΕΛΥΖΕ Α.Ε. μπορείτε να την υποβάλετε με email, μέσο fax ή ταχυδρομικά στα ακόλουθα στοιχεία:

ΕΛΥΖΕ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ,

Λ.Κηφισίας 240-242, 15231, Χαλάνδρι, Τ.Κ.15231

email: info@elysee.gr, fax: 2106700700.

Φόρμα αιτίασης της ΕΛΥΖΕ Α.Ε.

Μόλις λάβουμε την αιτίασή σας, θα σας αποστείλουμε απόδειξη ότι την παραλάβαμε.

Ακολούθως θα διερευνηθεί η υπόθεσή σας από το αρμόδιο τμήμα της ΕΛΥΖΕ Α.Ε. και θα λάβετε την απάντηση της εταιρίας μας με το μέσω που θα μας έχετε υποδείξει στην αίτησή σας, το αργότερο έως 50 ημέρες από την ημερομηνία που παραλάβαμε το αίτημά σας. Αν ωστόσο χρειαστεί περαιτέρω χρόνος θα σας ενημερώσουμε γραπτώς αναφέροντας τον λόγο καθυστέρησης της απάντησής μας αλλά και την πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης της διαδικασίας αυτής.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η διαδικασία διαχείρισης και επίλυσης του παραπόνου σας από την εταιρία μας, δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας. Αν παρ’ όλ’ αυτά η απάντησή μας δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε και στις ακόλουθες αρχές: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορο του Καταναλωτή